luni, 27 mai 2013

Twitter Chat cu Richelle Mead!

Pe 23 mai Richelle a fost pe chat si a raspuns la multe intrebari despre AV,Bloodlines,filmul AV si actorii alesi pentru acest film. Enjoy! :*

@va_rosemarie si @VAFanPage intreaba: Esti incantata de actorii alesi?Se potrivesc cu ceea ce vroiau tu pt #VAMovie?
Richelle: @va_rosemarie Sunt minunati.Ii ador.
Richelle : @VAFanPage Actorii sunt minunati.Regizorul si agentia de casting au facut o treaba minunata cu fiecare persoana.

@WiilmaP intreaba : Cu care personaj din AV si Bloodlines ti-ar place sa te imprietenesti?Si de ce?
Richelle: Mi-ar place sa stau la discutii cu Brayden,sa vad despre cate chestii il pot face sa vorbeasca... :)

@parejafeeh intreaba : Tatal lui Dimitri este Moroi de familie regala?Daca da,ne poti spune familia?Dintotdeauna am vrut sa stiu!
Richelle: Tatal lui Dimitri este un secret care intr-o zi ar putea fi dezvaluit...

@DampiroseMorois intreaba: Ai o Rose in sufletul tau?
Richelle: Imi place sa cred ca toti avem o Rose in noi :)

@SydrianLove intreaba: Isi va face Adrian un tatuaj?
Richelle: Nu sunt sigura ca e pregatit sa suporte durerea...

@KozlovskyBR intreaba: Ai sarbatorit in vreun fel faptul ca AV devine film?Sau cand filmul a primit unda verde?
Richelle: Sotul meu si cu mine am deschis o sticla de sampanie cand filmul a primit unda verde.Atunci a devenit oficial.

@DhampirFever intreaba: Ce scena astepti cu nerabadare s-o vezi luand viata?
Richelle: Oricare :) De abia astept sa vad personajele in film.

@BloodSistersUK intreaba : Pt arhitectura Academiei Sf. Vladimir sau a Curtii Regale,te-ai inspirat dintr-un loc anume?
Richelle: Nu!Dar am auzit ca au gasit un loc destul de super in UK.

@ReadingGirl21 : Cati ani avea Adrian cand si-a pierdut virginitatea?
Richelle: Trecutul romantic al lui Adrian trebuie sa ramana ascuns :)

@KateLovesNate1 intreaba: In distributie e cineva cu numele Ray,dar el nu e in carti ,nu?Cine e?Un nou personaj?
Richelle: Estr Ralf.O mica schimbare de nume pentru a usura lucrurile.

@angie_valo intreaba: Salutari din Venezuela! :D - Exista vreo posibilitate sa apara bebelusi in Bloodlines? Cu vreun personaj?
Rixchelle: Exista o sansa,dar asta-i tot ce pot spune.

‏@Moonnii19 intreaba: Care-i citatul preferat din AV?
Richelle: In momentul asta?Nu cred ca pot spune!Dar ador tot ce spune @MalachiWolfe.

@VAaddict intreaba: Ce actrita ti-ai imaginat pentru rolul lui Rose Hathaway?
Richelle: N-am avut pe nimeni in gand.Intotdeauna am asteptat sa vad cine va fi!

@LAizawa intreaba: Intotdeauna exista un mister cu personajele tale.Dimitri,Seth,Eugenie.E posibil ca aceste mistere sa fie dezvaluite?
Richelle:Cred ca majoritatea misterelor vor fi dezvaluite eventual.Mai ales in cazul lui Seth.

@canslerterri intreaba: Rose si Adrian isi vor vorbi in The Fiery Heart?
Richelle: Lucreaza impreuna la o misiune.

@SydrianLove intreaba : Ce fel de muzica prefera Sydney?
Richelle: Nu prea are timp pentru muzica,dar Adrian asculta mult rock clasic in The Fiery Heart.

@alinastarkov intreaba: Cate carti va avea seria Age of X?
Richelle: Iti voi putea spune probabil cand o termin pe a doua.

@FanpireAcademy intreaba :Care a fost scena preferata din #GameboardoftheGods? Exista o scena anume pe care de abia astepti sa o impartasestin cu noi?
Richelle: De abia astept sa cititi flashback-urile personajului principal.

@StVladimir intreaba: Dimitri s-a gandit la casatorie cand Mikhail si Sonya s-au decis sa se casatoreasca?
Richelle: Dimitri e de moda veche.Inca de cand si-a dat seama ca Rose e femeia perfecta pentru el,a inceput sa se gandeasca la asa ceva.

@VAcademyRus intreaba: Ce cantarest sau trupa ti-ar place sa apara pe coloana sonora a filmului?
Richelle: Minunata intrebare,dar nu am un raspuns!Presupun ca va trebui sa fiu surprinsa.

@camisrolihlahla intreaba: Cand si cum ti-a venit ideea sa scrii Gameboard of the Gods?
Richelle: Ideea mi-a venit acum 10 ani,dar am inceput sa ma gandesc mai mult la asta de abia dupa ce l-am nascut pe fiul meu.Am stat multe nopti intr-un scaun balansoar cu el si atunci am lucrat la detalii.

@DhampirFever intreaba:Care-i show-ul preferat pe care-l poti urmari iar si iar?
Richelle:Pot sa urmaresc "Mandrie si Prejudecata" de la BBC,iar si iar.

@VAaddict intreaba:Te-ai gandit sa extinzi lumea AV dupa Bloodlines?
Richelle: M-am gandit la asta.

@Minamostaza intreaba: Vor fi mai multe secvente romantice (in afara de Sydrian) in TFH?
Richelle: Da! Sunt cateva in Fiery Heart.

@ReadingGirl21 intreaba: A fost distractiv sa intri intr-o noua "lume" cu Gameboard of the Gods?
Richelle: A fost foarte distractiv!De asemenea dificil.Foarte dificil.Orice alta lume noua este dificila,iar aceasta este in special complexa.

@elyespino intreaba: Ce simti acum ca cartile tale devin filme?Stii tu... destăinuid aceasta imaginatie si celorlalti oameni?
Richelle: De abia astept sa vad interpretarea lui Mark Waters.Cred ca iesi minunat,dar copiii mei tot cartile sunt. :)

@raebae654 intreaba: Planuiesti sa mai faci o serie despre vampiri?
Richelle: Nu voi scrie o serie cu noi vampiri.Daca voi face mai multe,voi continua cu lumea AV/Bloodlines.

@TayRosemarie intreaba: Ce te-a inspirat sa creezi un personaj ca Rose?
Richelle: Vroiam sa creez un personaj opus mie...caruia nu-i e teama sa se bage intr-o lupta sau sa faca lucruri necugetate! :)

@Sailb0atScream intreaba: Un sfat pentru cineva care vrea sa devina scriitor?
Richelle: Mai intai concentreaza-te sa scrii despre pasiunile tale.Nu te stresa daca altii le vor place sau nu.Mult noroc!

@jus_t intreaba: Imi pot spune un singur lucru pe care l-au schimbat in filmul AV?!
Richelle: Lui Ralf i s-s schimbat numele in Ray.

@silvanaareyes intreaba: Vom vedea vreo nunta regala in curand?
Richelle: A fosto o nunta in Indigo Spell.Nu-i de ajuns deocamdata?

@KateLovesNate1 intreaba: Este scenariul asemanator cu cartea?
Richelle: Foarte asemanator.Nu cuvant cu cuvant (asta-i imposibil),dar cred ca fanii vor fi multumiti.

@VAcademyRus intreaba: Ce parere ai despre Danila ca actor?Ai vazut vreun film de-al lui?
Richelle: Am vazut doar clipuri din filme si interviuri,dar din cate vad,pare minunat.Asa de fericita sunr ca face parte din film.

@GreenBlaqShawol intreaba: Vreau un tricou AYE & si stiu ca inseamna Alpha Yam Ergo.Cum pot scrie asta in litere grecesti?Are si alt inteles?
Richelle: Iti pot lua un tricou AYE de la @arcanevault.Doar Alpha este grecesc;Adrian le-a inventat pe restul.

@camisrolihlahla intreaba: De ceste Kiyo vulpe?Adica,de ce nu alt animal?
Richelle: Este pe jumatate japonez,iar kitsunele sunt spirite japoneze care se transforma in vulpi.

@hollymiddlemis intreaba: Ti-a placut la liceu?Care a fost materia/materiile preferata/e?
Richelle: Mi-a placut in liceu,dar am adorat anii de facultate.Materiile preferate erau intotdeauna istoria,mitologia si literatura.

@Moonnii19 intreaba:Il vom vedea pe Abe in Fiery Heart?
Richelle: Da!

@va_rosemarie intreaba: Cum alegi numele pentru personajele tale?
Richelle: Caut nume prin carti sau online pana ceva mi se pare potrivit.

@canslerterri intreaba: Vor mai aparea alte personaje din AV in Fiery Heart,in afara de Rose?
Richelle: Da - Lissa,Christian,Dimitri si altii.

@VAaddict intreaba: Ai avut seria AV planuita inca de la inceput?
Richelle: Da.Stiam cum se va termina...si cat de trista va fi "Atingerea Umbrei"!

@VAcademyRus intreaba: Ce parere ai despre limba rusa?Iti place cum suna?
Richelle: Da.Este frumoasa.

@SheecidL intreaba: Care-i cartea preferata?
Richelle: Una dintre preferatele mele este "Mists of Avalon" scrisa de Marion Zimmer Bradley.

@KateLovesNate1 intreaba: Dupa Fiery Heart va mai aparea vreo carte in serie?
Richelle: Sunt 6 in total,deci inca doua.

@jordyy0928 intreaba: Semnifica ceva faptul ca nu vedem tatuajul lui Sydney pe coperta #Fiery Heart?
Richelle: Nu,au pozat-o dintr-un unghi diferit :)

@beeswax84 intreaba: Scrii despre femei puternice,conducatoare/eroine.Cine te inspira?
Richelle: Am multe femei puternice in familai mea si am crescut citind despre altele.Mereu sunt inconjurata de ele.Sunt norocoasa.

@VAcademyRus intreaba: De ce l-ai facut pe Dimitri rus?De ce nu spaniol sau neamt sau roman?
Richelle: Majoritatea povestilor cu vampiri pe care-i stim in SUA privin din Rusia/Romania si de asemenea stiu multe despre folclorul rusesc.

@keily_gonzalez intreaba: Planuiesti sa mai scrii carti bazate pe lumea Moroilor si dhampirilor?
Richelle: Vor fi 6 carti in seria Bloodlines si vedem dupa ce se va intampla.

@canslerterri intreaba: Va reprezenta Zoe o problema in Fiery Heart?
Richelle: Locuieste impreuna cu Sydney,asa ca sa,o sa fie ciudat...

@angie_valo intreaba: Descrie-l pe Dimka intr-un singur cuvant.Si pe Adrian,Rose si Sage.
Richelle: Nu ma pot gandi la ceva asa de repede :) Poate al lui Adrian este Ivashkitastic.

@LaetiEnglandono intreaba: Vom mai auzi de Micah in urmatoarele carti?
Richelle: Da,dar probabil nu va avea un rol semnificativ.

@Lu_Soares intreaba: Te-ai gandit vreodata sa scrii o poveste despre cum s-au intalnit Janine si Abe?
Richelle: Da!Multi oameni au intrebat,dar acum nu prea am timp de asa ceva :)

@VAcademyRus intreaba: Iti place serialul "Urzeala Tronurilor"?
Richelle: Da.Am citit cartile acum cativa ani si le ador.

@VAFanPage intreaba: Cand ai scris cartile,te asteptai sa devina asa un succes si sa fie transformare s in filme?
Richelle: Nu..a fost cu siguranta o surpriza.

@VA_IndiaNews intreaba: Ti-a fost acceptata cartea din prima?
Richelle: Nu din prima,dar s-au vandut destul de repede.Inca am parte de respingeri.

@alinastarkov intreaba: Ne cam e dor de Abe.Va mai aparea si el?
Richelle: Va fi in Fiery Heart si probabil restul seriei Bloodlines.

@xoSMBxo intreaba: Te-ai gandit vreodata sa scrii ceva din perspectiva lui Dimitri asa cum a facut Stephenie Meyer cu Edward in Midnight Sun?
Richelle: Nu prea cred.Dimitri e misterios.Daca va las sa patrundeti in mintea lui,as distruge farmecul :)

@Moonnii19 intreaba: Care a fost mai greu de scris,Fiery Heart sau Atingerea Umbrei?
Richelle: Atingerea Umbrei pentru ca ramasesem blocata la un moment dat.Dar n-am avut probleme cu chestiile emotionale.

@AlwaysInfin1ty intreabaa: Stiu ca esti ocupata cu doua serii acum,dar ai alte idei pentru o noua serie/roman?
Richelle: Intotdeauna.Doar ca le depozitez in cap pana am sansa sa le scriu.

@_lady22 intreaba: Putem spera la un viitor pentru Jill si Eddie? Adica pe plan romantic?
Richelle: Ei tot incearca..dar au parte de multe obstacole.

@grigorisemcueca intreaba: Ce te-a facur sa incepi sa scrii?
Richelle: Am crescut citind povesti si eventual am vrut sa creez si eu povestile mele.

@oliversdomi intreaba: O sa-i arate Sydney surorii sale ca Alchimistii nu sunt asa de 'buni'?
Richelle: Nu sunt sigura.Depinde.

@OzleemOzsoy intreaba:Chiar credea Sonya ca Sydney&Adrian faceau ceva lucruri romantice la nunta?
Richelle: Sonya stie ca se intampla ceva ciudat,dar nu e sigura inca.

@MalachiWolfe spune: Daca n-ai intrat in Inchisoarea Twitter pana acum,atunci n-ai incercat din greu.
Richelle: Oh, mai taci.

Traducere: VARo