sâmbătă, 2 iulie 2011

Interviu cu un Dhampir - Dimitri Belikov


Autoarea : Deci ,inainte sa trecem la treburi serioase,cum ti se pare acest proces al filmului?Esti fericit ca cineva o sa te portretizeze pe marele ecran?

Dimitri : De fapt chiar astept sa vad cum o sa mearga tot procesul asta.Hai sa spunem ca o sa fie interesant sa vedem cine o sa ia rolul.[chicoteste]

Autoarea : Ca tot veni vorba, esti constient de lupta fanilor in ceea ce priveste castingul? Mai ales de razboiul dintre Andrei Andrei si Ben Barnes?Pe care-l preferi?
Dimitri : Stiu foarte putine despre ei,asa ca nu e cinstit sa judeci.Dar o sa spun ca oricine va primi rolul meu,trebuie sa aiba putina experienta ca actor si sa-si dea seama cine sunt,citind cartea.Vreau sa zic,fizicul si infatisarea intotdeauna se gaseste la o persoana.Talentul este mai greu de obtinut.

Autoarea : Am discutat despre fanfiction mai devreme,inainte de interviu.Ce crezi despre autorii de fanfiction,care creaza universuri alternative pentru tine?Crezi ca unii exagereaza? Ce parere ai in general despre fanfiction?
Dimitri : Cred ca fanfiction nu este o idee rea.Daca autorii se distreaza scriindu-le si nu ii deranjeaza ca nu scot profit din asta,nu vad de ce nu.In plus,intotdeauna e amuzant sa citesti creativitatea autorilor de fanfiction cand pun personajele - ca mine - in situatii ciudate.

Autoarea : Cum te descurci cu faptul ca aventura ta cu Rose a ajuns la un sfarsit?
Dimitri : [zambeste trist] Ei bine,toate lucrurile au un sfarsit.Dar asta e doar sfarsitul povestii noastre.Va asigur ca aventura noastra nu s-a terminat.Suntem inca  mai puternici ca niciodata.

Autoarea : Stiu ca dhampirii nu pot reproduce intre ei,dar acum ca ai revenit la starea initiala,ai planuri sa-ti formezi propria familie in viitorul apropiat?Adoptie?E asta o posibilitate?
Dimitri : Da,cu siguranta este o posibiliate,si noi am vorbit despre ambele posibilitati,dar nu sunt sigur daca o familie acum s-ar potrivi cu programul nostru agitat. Amandoi facand parte din Garda Familiei Regale - Rose protejand-o pe Regina Vasilisa si eu pe Regele Christian - nu prea avem timp.Dar posibilitatile raman acolo,si numai ca vorbim despre asta este un semn bun.

Autoarea : Ok,o sa-ti pun niste intrebari personale? E ok?
Dimitri : Sigur...

Autoarea : Cum ti-ai descrie experienta ca Strigoi? A fost cum ti-ai imaginat?
Dimitri : Hmm,intr-un fel a fost cum mi-a imaginat,in ceea ce priveste puterea si fizicul,si totusi cand vine vorba de invincibilitate ... nu esti niciodata pregatit pentru astfel de schimbari.Tot ce pot spune e ca e greu sa te adaptezi.

Autoarea : Te deranjeaza sa vorbesti despre asta?
Dimitri : Din fericire,nu.Cred ca vorbind despre asta m-a ajutat sa raman stabil din punct de vedere mental.Si faptul ca o am pe Rose ajuta enorm.

Autoarea : Ce ai face daca s-ar inversa rolurile si Rose ar deveni Strigoi? Ai fi luat aceeasi decizie ca ea?
Dimitri : Asta-i o intrebare grea...nu mi-as face slujba daca n-as lua decizia luata de ea,dar sa pierd pe cineva de doua ori ... ar fi devastator sa am asta pe constiinta.Mai ales pe Roza mea.Asta-i o intersectie pe care sper sa n-o intalnesc niciodata.Si cand vine vorba de curaj,Rose este cea curajoasa.Eu n-as avea niciodata curajul pe care-l are ea,ceea ce este si inspirator si stresant.Ea este o femeie puternica si exista ceva sexy la asta.

Autoarea : Ea te emotioneaza?
Dimitri : Da. Ma sperie uneori. [rade]

Autoarea : Asta-i cumva ironic ,avand in vedere reputatia ta.Spune-mi,cum te simti cand esti descris ca un "zeu"?
Dimitri : Er ... cu asta inca nu m-am obisnuit.De fapt,nici nu sunt sigur ca stiu ce insemna acest cuvant.[chicoteste]

Autoarea : Te-ai considera un model exemplar?
Dimitri : Mi-ar place sa cred asta,dar stim cu totii cine este adevaratul model.Rose...ea este de asemenea modelul meu. Dar asta sa ramana intre noi,

Autoarea : Esti emotionat pentru noua serie? O sa avem parte de putin "Romitri" in urmatoarea carte "Bloodlines"?
Dimitri : Poate,dar din pacate,eu nu stiu nimic despre asta.Totusi,pot spune ca oriunde merge Rose,eu nu sunt departe.Si-apoi,cred ca era vremea sa renuntam la locul cuplului din centrului atentiei,pentru un alt cuplu din seria ce urmeaza.Si sa nu mai spun ca eu si Rose ne bucuram de timpul petrecut singuri.

Autoarea : Inainte sa incheiem,o sa-ti pun 5 intrebari despre tine,si apoi fanii vor avea sansa sa-ti puna propriile lor intrebari.
Autoarea : Numeste 3 culori preferate.
Dimitri : Maro,negru si gri.

Autoarea : Numeste 3 animale preferate si spune de ce le-ai ales.
Dimitri : Jaguar - pt ca este siret , lup - pentru rezistenţa la temperaturi scazute si ghepard - pentru puterea lui.

Autoarea : Care-i filmul tau preferat sau ai mai multe?
Dimitri : Vechile filme cu Indiana Jones,orice cu John Wayne si desigur viitorul film Academia Vampirilor.

Autoarea : Modelul preferat,in afara de Rose?
Dimitri : Mama mea.

Autoarea : Si pentru final,care-i cel mai bun lucru la seria Academia Vampirilor?
Dimitri : Faptul ca am intalnit-o pe Roza mea,bineinteles!

Awww...

Fanii au avut ocazia sa-i puna cateva intrebari lui Dimitri ... iata ce au avut de intrebat.

Autoarea : Deci,am ales niste intrebari de la fanii tai.Incepem...
Dimitri : Asta ar trebui sa fie interesant ...

Creativity Incarnate a intrebat : Care a fost cel mai frumos moment cu Rose?
Dimitri : Am multe momente frumoase cu Rose,dar daca ar trebui sa aleg unul,as spune cabana.E prima data cand am recunoscut cu voce tare ca o iubesc.Cred ca ea m-a facut barbat in ziua aia.Deci daca ar trebui sa aleg,acesta ar fi.

Creativity Incarnate a intrebat : Ce parere aveai despre Adrian Ivashkov si in ce fel s-a schimbat?
Dimitri : Intotdeauna l-am respectat pe Adrian,si inca il respect,ceea ce ma face sa ma urasc pentru felul in care l-am tratat.Sa-l ranesc era ultimul lucru care vroiam sa-l fac si asta o sa am mereu pe constiinta.Ne-a afectat prietenia enorm.E greu si pentru Rose,avand in vedere ca ia vina numai asupra ei.Eu doar sper ca o sa putem sa trecem peste asta,dar numai timpul ne poate spune.

Creativity Incarnate a intrebat : Te consideri un cowboy?
Dimitri : [rade] Nu,dar uneori,imi doresc sa fi fost ... imi aduc,cand eram mic,obisnuiam sa ma joc de-a cowboy si indienii cu papusile surorilor mele.Eu eram cowboy si papusile erau indienii mei,omorandu-i unul cate unul.Era cam rautacios,dar era o mica victorie pentru mine,pentru nuntile surorilor mele cand ma insurau cu Mr Bear si cu orice papusa care mai era in viata [chicoteste]

Creativity Incarnate a intrebat : Cum e sa-l pazesti pe Regele Christian?
Dimitri : Sa fiu sincer,este cea mai usoara slujba pe care am avut-o in toata experienta mea de gardian.Baiatul ala nu pleaca pe nicaeri ! E ca un urs care iarna hiberneaza intr-o pestera.In cazul asta,el hiberneaza in camera Majestatii Sale.[chicoteste]Dar am avut placerea sa-l servesc in ultimele luni si este minunat sa ai ocazia sa protejezi pe cineva ca Christian.Pe de alta parte,o vad pe Rose aproape in fiecare zi.

i-luv-ben-barnes a intrebat : Daca ar trebui sa alegi intre Ben Barnes si Andrei Andrei pentru rolul tau din film,pe cine ai alege?
Dimitri : Nu se poate sa raspund la intrebarea asta fara sa mi se scoata ochii dupa ... dar,daca ar trebui sa aleg ,as spune ca Andrei Andrei seamana cu mine.E ciudat sa gandesti asa,pentru ca eu cred ca nu seman cu nimeni.Cat despre Ben Barnes,cred ca este un actor bun si s-ar descurca de minune.Desi,conform surorii mele Viktoria,el este si citez "Caspian - Printul Sexy al Narniei" sau ceva de genul asta ... habar n-am ce inseamna asta si nu cred ca ea ar fi de acord ca el sa joace fratele ei,avand in vedere ca are inimioare in jurul posterelor de pe peretii camerei ei.Ea de asemenea o sa ma omoare cand o sa citeasca asta.

shadowhawk23  a intrebat : Crezi ca Adrian va aparea in urmatoarea carte?Si cum ai reactiona daca s-ar cupla cu sora ta,Vika?
Dimitri : Din cate stiu eu,Adrian o sa apara sigur in urmatoarea carte.Cat despre posibilitatea ca el sa fie cu sora mea Viktoria ...?Nu sunt sigur ca m-as bucura,dar cred ca Adrian este respectuos si daca este in stare sa o faca fericita,atunci o sa am incredere ca o s-o trateze asa cum merita.De asemenea,sunt de parere ca, ca frate mai mare,e indatorirea mea sa ma asigur.

Autoarea : Foarte multi fani intreaba de Rose.Spune-ne despre ea si despre cum s-a schimbat relatia voastra de cand s-a terminat seria.
Dimitri : Viata cu Rose este foarte frumoasa in momentul asta.Dupa multe incercari,viata in sfarsit ne-a permis sa luam o pauza ... nici ca as putea sa fiu mai fericit cu ea decat sunt acum si mi se pare ca ma indragostesc de ea pe zi ce trece.Relatia noastra este mai puternica ca niciodata,vreau sa zic avem suisurile si coborasurile noastre,ca orice cuplu,dar trecem noi peste ele.S-ar putea sa nu fie viata perfecta,avand in vedere programul nostru incarcat ... dar ea pentru mine este perfectiunea si asta conteaza.

Autoarea : Ei bine ,as vrea sa-ti multumesc pentru timpul acordat,Dimtri Belikov si va doresc tie si lui Rose fericirea care o meritati.
Dimitri : Iti multumesc,si vorbesc si pentru Rose ,am vrea sa le multumim fanilor nostri pentru sprijinul continuu.

Traducere : VARo