sâmbătă, 12 martie 2011

Madeleine Zimmerman este Sydney de pe coperta "Bloodlines"


Madeleine Zimmerman,17 ani.

Zimmerman va aparea pe coperta "Bloodlines",un spin-off al seriei Academia Vampirilor, de Richelle Mead.

Acum 2 ani, ea si parintii ei au facut o excursie spre South Carolina pentru o conventie a modeling-ului si o agentie a observat-o. Agentia a facut poze pt coperta cartii in New York.

Ei au trimis pozele autoarei si Zimmerman a fost personal selectata de Richelle Mead sa o reprezinte pe Sydney, personajul principal al cartii.

"Am fost foarte,foarte emotionata",spune ea."N-am stiut ca sunt personajul principal pana in momentul sedintei foto."

A fost prima data pentru Zimmerman,din punct de vedere profesional, asa ca a spus ca a fost foarte emotionata.Ei i-au dat sfaturi despre ce trebuie sa faca,spune ea.

Zimmerman inca n-a citit romanele,dar are de gand sa o faca pentru ca a auzit numai lucruri bune despre scrierile lui Mead.
Ea a spus ca ii place sa citeasca carti SF si fantasy.Ironic,nu-i place Twilight - o alta  serie populara de vampiri.

"Asta pare mult mai buna - doar modul in care scrie este minunat",spune ea.

Coperta cartii a debutat pe site-ul revistei Entertaiment Weekly,acum cateva saptamani.
Fanii cartii si-au lasat parerile in sectiunea comentarii - unii foarte pozitivi si entuziasti pentru carte.
"Omg ador coperta! Sydney este perfecta si exact cu mi-am imaginat-o eu!",spune un comentator pe nume Dawn.

Zimmerman spune ca citind acele comentarii au bucurat-o si mai mult.
"Cand oamenii vor citi asta si Sydney spune ceva,o sa se gandeasca la poza mea,fata mea",spune ea.

Cei 3 frati ai ei si parintii ei au fost foarte fericiti cand au aflat despre coperta cartii.
"Cred ca ei au fost cei mai emotionati",spune ea despre parintii ei.

Traducere:VARo