joi, 17 martie 2011

Interviu exclusiv cu Michelle Rowen - autoarea ghidului Academia Vampirilor


In primul rand ... de unde a venit inspiratia? Dupa cum pare,esti fana VA - asta s-a intamplat cand te-ai decis sa mergi mai departe?
Michelle Rowen : N-am avut nimic de-a face cu planurile. Cand am auzit ca e un proiect, mi-am incercat norocul si sunt foarte fericita ca am fost aleasa. A fost mult de munca, deci daca nu eram deja indragostita de serie,ar fi fost mult mai greu. Fiind fana este cu siguranta de bine cand vine vorba de entuziasmul meu pentru acest fantastic proiect.

De cat timp se lucreaza la proiect? Cate ore ai petrecut / ai crezut ca o sa petreci la el?
MR : Se lucreaza la el de ceva vreme.Eu am fost oficial la bord de la inceputul anului si stiam de proiect de ceva luni.Nu sunt sigura cate ore am pierdut - am citit cartile iar si iar,luand notite pe parcurs. Deci ... multe ore cu bunatatea de Dimitri. Nu ma pot plange.

Care-i cea mai tare parte la compilarea informatiei si care cea mai grea?
MR : Cea mai tare parte este ca am sansa sa fiu o parte din lumea cartilor VA,pe care le-am admirat inca de cand am citit-o pe prima.Partea cea mai grea este ca imi fac griji daca pun destule informatii,prezentandu-le intr-un mod placut, pentru ca fanii seriei sa se bucure de acest ghid.Nu vreau ca minunatii fani ai lui Richelle sa fie dezamagiti.

Cartile tale ale seriei Academia Vampirilor au acum notite mazgalite pe margini?
MR : Am avut noroc si am primit un nou set de carti, ca sa nu le folosesc pe ale mele.Cartile pe care le folosesc pentru acest proiect sunt acum intr-o stare foarte proasta si nu mai pot fi reparate. Ma cam doare sa fac asta cartilor,dar n-am avut incotro!

Team Dimitri sau Team Adrian [sau alta echipa] si de ce?
MR : Ii iubesc pe Dimitri si Rose impreuna,nu va indoiti de asta. Chimia dintre ei arde paginile.Dar daca ar trebui sa aleg unul pentru mine,as spune ... eu ♥ Adrian.

Moroi sau Dhampir [...sau Strigoi...?] si daca Moroi - ce element ai alege?
MR : Cu siguranta Moroi,avand in vedere ca sunt prea lenesa sa fiu dhampir.As vrea sa am puterile spiritului,dar fara intuneric. A doua alegere : focul.

Care-i cartea VA preferata?
MR : Le ador pe toate,dar daca ar trebui sa aleg,as spune "Frostbite",iar "Spirit Bound" a doua alegere.

Traducere:VARo