marți, 4 ianuarie 2011

Richelle Mead vorbeste despre ecranizarea seriei

Fiecare fan al unei serii de carti doreste ca povestea preferata sa fie transformata intr-un film de succes precum adaptarile dupa J.K. Rowling sau Stephenie Meyer. Desi seriile sunt transpuse pe ecran respectand cat mai fidel povestea originala, autorii nu au o control asupra scenariilor. Autoarea seriei "Academia Vampirilor", Richelle Mead, este constienta de acest lucru. Momentan, scriitoarea este ocupata cu promovarea ultimului volum al seriei, "Last Sacrifice".
MTV a stat de vorba cu Richelle Mead incercand sa afle ce mai este nou in proiectul ecranizarii seriei cu "Academia Vampirilor", preluat de casa de productie de Preger Entertainment si de producatorul Don Murphy ("Natural Born Killers," "Apt Pupil"). 
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgNCcy4l2mtkS4yC5hB2KGEHQVsViUrIS0nnGPIoww3t9bkZs75iSxdRuT3TCTJteQMYVP82GBO73-QA6KOEdVLZOlbwK0o2XvQXuRCsswd-IZk04wNjIRBEjjjZ52VAqdOSl8jOPUmZyaZ/s400/Richelle+Mead%5B1%5D.JPG
Din pacate, autoarea recunoaste ca momentan nu se intampla nimic, nu este nimic in productie, nu se fac castig-uri, nu exista scenariu: "Nu este nimic la care pot sa iau parte acum. Cu siguranta ca producatorii tin legatura tot timpul. In prezent, se cauta un studio si scenaristii." Desi nu este inca sigura care va fi implicarea ei in realizarea filmului, Richelle recunoaste ca este constienta ca nu va avea control deplin asupra lui: "Oamenii imi scriu si imi cer sa ma asigur ca actorii selectati vor fi cei doriti de ei, insa eu sunt sigura ca nu voi avea puterea sa decid cine va primi rolurile respective".
Ea mai spune ca este bucuroasa pentru faptul ca producatorii tin legatura cu fanii: "Au o pagina pe Facebook cu foarte multi fani si mereu vorbesc cu ei, intreband adesea ce actori vor in film sau ce scene asteapta sa vada cel mai mult". De fapt, Richelle spune ca a stat de vorba cu autoarea seriei "Vampirii Sudului" dupa care a fost adaptat serialul "True Blood", Charlaine Harris, iar aceasta i-a dat multe informatii despre tot acest proces.
Intrebata ce scena asteapta sa vada cu nerabdare pe marile ecrane, Mead a raspuns: "Desi este mai la finalul seriei, vreau sa vad sfarsitul volumului trei [Shadow Kiss], batalia cea mare. Asta pentru ca atunci cand am scris-o, mi-am imaginat totul foarte cinematografic".
Richelle Mead pare impacata cu ideea ca lucrurile nu vor sta exact asa ca in cartea scrisa de ea: "Nu spun ca va fi o adaptare proasta, dar m-am pregatit sufleteste pentru ca unele chestii sa fie diferite ce ceea ce am scris eu si asta e in regula. Am o stare de zen, dar asta e usor atat timp cat nu este nimic in productie acum".