sâmbătă, 8 ianuarie 2011

Ben Barnes vorbeste despre rolul lui Dimitri

Am cautat pe net sa vad ce spun oamenii si se pare ca sunt chiar destui care vor sa te vada in rolul vampirului rus Dimitri Belikov ,daca dupa cartile Academia Vampirilor s-ar face filme.Ai auzit despre asta? 
Ben Barnes:Nu.Academia Vampirilor? Nu stiu aceste carti.[El a spus-o cu un accent rusesc] Dimitri! :X

Si desigur,tu ai mai jucat un rus inainte,in filmul din 2008,"Bigga Than Ben".Deci ai fi de acord sa-l joci pe Dimitri Belikov daca s-ar ivi oportunitatea?
Ben Barnes:Imi place sa joc personaje rusesti.Mi-am creat accentul rusesc[in "Bigga Than Ben"] doar petrecand timpul cu Andrey Chadov [coleg in "Bigga Than Ben"] in timp ce filmam,intr-un apartament cu o saltea pe jos.[Spune cu accent rusesc] Si am copiat tot ce facea si zicea el.

Traducere:Vampire-Academy-Ro